رئیس کمیته شهرستان آمل گفت: کمیته امداد این شهرستان ۷۲۵۰ خانوار تحت حمایت دارد که از این تعداد ۹۷۴نفر از فرزندان ایتام و محسنین هستند که ۳۹۲۷حامی از این فرزندان حمایت می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۵۱۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸ 27 January 2024

به گزارش تابناک مازندران، حبیب‌اله قلی‌پور اظهار داشت: کمیته امداد این شهرستان ۷۲۵۰ خانوار تحت حمایت دارد که از این تعداد ۹۷۴نفر از فرزندان ایتام و محسنین هستند که ۳۹۲۷حامی از این فرزندان حمایت می‌کنند.

 

کمک بیش از ۸میلیارد تومانی حامیان از  ایتام و محسنین آملی  

وی اظهار داشت: در ۱۰ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸ میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان  از سوی حامیان برای این فرزندان اهدا شده است که مبلغ ۶میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان نقد به حساب مستقیم فرزندان و مبلغ ۱میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان در سر‌فصل‌های درمانی، جهیزیه، فرهنگی، لوازم ضروری منزل از سوی حامیان اهدا گردیده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان آمل تاکید کرد: خَیِّران عزیز در صورت تمایل می‌توانند با مراجعه حضوری به واحد اکرام ایتام کمیته امداد شهرستان برای مشارکت در طرح اکرام و محسنین و همچنین از طریق سامانه اکرام به صورت اینترنتی به آدرس   ekram.emdad.ir اقدام نمایند.

قلی‌پور خاطرنشان کرد: خَیِّران، حامیان و  نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را به صورت نقدی و غیرنقدی در بخش‌های مختلف از جمله؛ معیشت، مسکن، درمان، جهیزیه، لوازم ضروری زندگی، قرض ماندگار، سپرده‌گذاری، تامین هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان و... به  کمیته امداد تحویل داده، تا در اسرع وقت در اختیار نیازمندان واقعی قرار گیرد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار